Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Första gången jag fick kontakt med GTA var när en kompis som jag känner hade fått ett sprillans nytt GTa2. Fan vad roligt jag tyckte det va... Se`n sa jag det till en annan kompis...då sa han att han hade GTA...så fick man köra ettan också...två år gick och gtaIII kom till ps2 tyckte s*itbra om de...och så köpte jag för några månader se`n gta london föratt komplettera...Nån annan som kommer ihåg sin gta-story? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Min brorsa kom hem med ettan och vi äggade de nästan hela tiden tills tvåan kom, de körde jag hos en kille i min klass!! Sen såg jag reklm på MTV om GTA3 till PS2 så då for jag och köpte de och äggade hela jullovet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Första gången jag fick reda på att det fanns något som hette Grand Theft Auto var när jag läste en tidningsartikel där en moraltant klagade på att man spränger polisbilar i luften och tyckte att spelet borde förbjudas. Första gången jag spelade GTA1 var hos en kompis när jag gick i fyran och första gången jag spelade spelet hemma var faktist så sent som i våras... dessförrinnann hade jag bara spelat GTA1 en ända gång. GTA2 och GTA London hade jag aldrig spelat före slutet av vårterminen det här året och GTA3 spelade jag första gången den 16:e Augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jo det var nog när den släpptes i Sverige(Alla trodde den var förbjuden i sverige då....iallafall jag)jag och en kompis satt och körde med lite spänning(Vi trodde vi skulle få betala böter om nån kom på oss).....det var mycket roliga tider(Barndomen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Första gången spelade jag hos min kusin var skit liten då!!jag ville aldrig gå därifrån!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Första gången jag spelade det var när jag fick en bränd version av GTA av en kompis. Det var någon gång vi årskiftet 1997/1998. Sedan startades GTAsajten på våran 1998 (har dock inget exakt datum ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Första gången jag spelade det var när jag fick en bränd version av GTA av en kompis. Det var någon gång vi årskiftet 1997/1998. Håller med till 100%!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag kommer inte ihåg tror jag köpte det när det släpptes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Första gången jag spelade GTA tyckte jag det var helt underbart. Jag fick det av min brorsas kompis som hade fått det på zip-cd. När jag fick det hade ingen på mitt högstadie hört talas om det. Jag var nog bland dem första, där jag bor, som spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Första gången jag spelade det var hos en kompis som hade fått tag i det, och sedan köpte jag det själv. Jag blev så imponerad av GTA att jag har köpt alla i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Gta är bäst helt enkelt, de som gjorde gta serien är så smarta. D är ju just sånt som människor vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 När jag körde gta för första gången så satt jag uppe i en vecka å körde d. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag letade väll bara någon nyhet i POWERPLAY (Nuvarande SuperPlay) så köpte jag det för det verkade bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag letade väll bara någon nyhet i POWERPLAY (Nuvarande SuperPlay) så köpte jag det för det verkade bra! Öhh...Super Power hette det väl??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jag är ganska säker på att det hette det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Jaja fel av mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Det är tillåtet att ha fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 It`s a free country! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 3 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2002 min kusin snacka om d på nåns födelsedag att man kunde gå runt å ta vilken bil man ville å att d va asballt, sen körde ja d hos en kompis, sen efter nåt år köpte jag d och körde tills gta3 kom typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts