Mr. Skoglund Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ...Han man spelar med i gta3. Jag vet att i vc är man tommy, men i III:an då?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Snubben i GTA3 har inget namn! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Snubben i GTA3 har inget namn! varför då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 varför då Jag har inte utvecklat spelet! Fråga inte mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 varför då För att killen på Rockstar som skulle komma på det fick en sticka i tummen precis när han skulle komma på det och svimmade av all blodförlust. Dom ringde ambulans men han dog i ambulansen eftersom ambulansförarna stannade vid en Shell mack för att ragga på några brudar, och när dom hade fått sitt så va han död så dom dumpade honom på en soptipp. Nu kanske ni undrar varför ingen annan gjorde jobbet. Det var för att alla hade piratkopierat GTa spelen så Rockstar hade inte pengar till att anställa någon annan än en svensk gubbe vid namn Bert Karlsson men de enda namnen han kunde komma på var Carola som Rockstar cheferna iofs gillade men dumpade och Per Pops Libanan Hansson, men det nappade dom inte på heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 För att killen på Rockstar som skulle komma på det fick en sticka i tummen precis när han skulle komma på det och svimmade av all blodförlust. Dom ringde ambulans men han dog i ambulansen eftersom ambulansförarna stannade vid en Shell mack för att ragga på några brudar, och när dom hade fått sitt så va han död så dom dumpade honom på en soptipp. Nu kanske ni undrar varför ingen annan gjorde jobbet. Det var för att alla hade piratkopierat GTa spelen så Rockstar hade inte pengar till att anställa någon annan än en svensk gubbe vid namn Bert Karlsson men de enda namnen han kunde komma på var Carola som Rockstar cheferna iofs gillade men dumpade och Per Pops Libanan Hansson, men det nappade dom inte på heller. det här e en seriös topic ( BTW Bra historia ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Om inte jag minns fel heter han väl Malte Johansson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 För att killen på Rockstar som skulle komma på det fick en sticka i tummen precis när han skulle komma på det och svimmade av all blodförlust. Dom ringde ambulans men han dog i ambulansen eftersom ambulansförarna stannade vid en Shell mack för att ragga på några brudar, och när dom hade fått sitt så va han död så dom dumpade honom på en soptipp. Nu kanske ni undrar varför ingen annan gjorde jobbet. Det var för att alla hade piratkopierat GTa spelen så Rockstar hade inte pengar till att anställa någon annan än en svensk gubbe vid namn Bert Karlsson men de enda namnen han kunde komma på var Carola som Rockstar cheferna iofs gillade men dumpade och Per Pops Libanan Hansson, men det nappade dom inte på heller. Var har du fått faktan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Var har du fått faktan? Från sin hjärna tror jag, eller vad är det man brukar komma på alltiohop, hmm. ( ) Conny S: Han heter ingenting, men jag har döpt min till Alfons Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Var har du fått faktan? Men Gud, rädda mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) Var har du fått faktan? En insider på Rockstar gav mig den. Redigerad 6 oktober, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Heter han inte Claes Gunnarson, det säger dom på mitt iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Min heter Daniel Catlover Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Som sagt, gubben i gtaIII har inget namn...har hört att utveklarna kallar honom "him" Se'n är det väl just för att man ska kunna döpa honom till vad man vill! Tror jag låser nu eftersom frågan är besvarad, verkar bli lite spammigt här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts