morgan Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 jag ska installera om mitt win xp men har ingen skiva. kan man installera om datan som den var när man köpten den utan skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Nej. Själklart så måste du ha en cd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ibland får man med Recovery discs, dem gåpr att använda för att återställa datorn till det läge dem var i när man köpte dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ibland får man med Recovery discs, dem gåpr att använda för att återställa datorn till det läge dem var i när man köpte dem. Jo, men han sa ju att han inte hade någon cd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 tråkigt att du tappat bord din cd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 tråkigt att du tappat bord din cd :'( han fick ju ingen CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 han fick ju ingen CD vad tråkigt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 vad tråkigt :'( jag vet skulle jätte gärna gå hem till dig och ge dig min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 jag vet skulle jätte gärna gå hem till dig och ge dig min varför till honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 varför till honom? ehh jag menar låna ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts