mr staffe Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Hej allihoppa jag fick till slut igång mitt nätverkskort så nu spelar jag cs i alla fall men jag vet inte om jag kommer kunna spela Gta vice city.....om nån vet System kraven så skicka dom till mig så snart ni kan....de skulle va väldigt sjyst..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Systemkrav: Minimum: Rekommenderade: Processor: - 800 MHz Intel P3 eller AMD Athlon - 1.2 GHz Celeron eller AMD Duron RAM: 128 MB CD-ROM: 8x HD-Utrymme: 915 MB Grafikkort: 32 MB med stöd för DirectX 9.0 Ljudkort: DirectX 9.0 kompatibelt Tillbehör: Tangentbord/Mus Rekommenderade: Processor: Intel P4 eller AMD Athlon/XP RAM: 256 MB CD-ROM: 16x HD-Utrymme: 1.55 GB Grafikkort: 64 MB med stöd för DirectX 9.0 Ljudkort: DirectX 9.0 kompatibelt Tillbehör: Tangentbord/Mus eller Gamepad eftersom jag känner dig tror jag inte att det kommer funka..eftersom du har en 450 MHz proccesor 128 mb ram och "typ" 8 mb grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts