SlIpKnOt Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 ska man inte få något om man klarar det? vid ammu nation i downtown.. har klart så jag fick 85% på träff säkerhet och 33 poäng.. tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag tror man måste få 45 poäng eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 okej.. låter svår.. men får försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 okej.. låter svår.. men får försöka That's very simple......det e enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Skjut bara på tre poängarna så klara du de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Vad är det man får?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Vad är det man får?!?! Man får snabbare omladdning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 hehe.. klara det lite konstigt att den lättaste ger 3 poäng.. den går ju skit sackta att råd om ni ska försöka klara det.. skut av allting förutom huvet på dom två första.. då blir det lättare att träffa den man får 3 poäng av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 HAHAHAHA!!! Sopa! Jag fick 99% pricksäkerhet! (Jag skämtar inte .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 hm dåligt bara 99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 HAHAHAHA!!! Sopa! Jag fick 99% pricksäkerhet! (Jag skämtar inte .) okej du kanske fick 99% men du behöver inte kalla honom sopa bara för det!!! han kanse inte provat så många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 jag har bättre nu typ 97% eller nåt.. så hållkäft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy_12_ Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 men knulla det är as lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 SNÄLLA hultenius gör någonting åt JIMMY_12 jag trodde han var bannad men inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts