fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kolla in min VC sida... www.vicecity.mainpage.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den ser rätt så ok ut tycker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den ser rätt så ok ut tycker jag.... tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har du kodat allt själv eller använt ett hemsideprogram? Måste man ha något tillstånd för att lägga upp screens som man hittat på andra sajter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Använt Dreamweaver... Ifall det är från officiella sidor så bry dom sig nog inte så mycket... Vilken bild tänker du på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tycker det är lite fuskigt att använda sånna program, koda HTML i anteckningar e det rätta! Jag tänker på alla VC-bilder, inte bara dina utan även dem som finns på andra inofficiella sajter. Var du hultan tvungen att fråga om tillstånd när du tog bilder från andra sajter till ditt bildarkiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tycker det är lite fuskigt att använda sånna program, koda HTML i anteckningar e det rätta! Jag tänker på alla VC-bilder, inte bara dina utan även dem som finns på andra inofficiella sajter. Var du hultan tvungen att fråga om tillstånd när du tog bilder från andra sajter till ditt bildarkiv? kan koda HTML men det är väldigt jobbigt när man ska göra tabeller och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har du snot texten från hultan? kopierat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 vilken text har inte snått nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 kan koda HTML men det är väldigt jobbigt när man ska göra tabeller och sånt... Hur som hellst så var din sida väldigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tyvärr, jag kommer inte in, bandbredden gick åt rätt snabbt The daily bandwidth limit for this member has been exceeded. Try again after midnight, EST. Click here for more information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 funkar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts