Conny_S Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag har nästan alla hidden packages och jag har alltså miningun vid mina ställen, varje gång jag spelar tar jag alltid minigun och jag har hållt på så nu väldigt länga och jag hade skit många skott, när man tar över en vis summa skott får man hur många skott som helst titta här, det tar aldrig slut titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 nej, när man har över 10 000 skott så visas det inte hur många skott man har, skjut länge så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) ok jag har provat du hade rätt Redigerad 5 oktober, 2003 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Hade så på vissa vapen på GTA3 med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts