Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Han sköt aldrig mot nån ruta ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vet du överhuvud taget vilken film jag menar tänk först skriv sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid skickade en länk och jag sa till han att han inte sköt mot nån rutan!! Läst först skriv sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den filmen menade jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Lägg ut en länk eller skriv vars du hittade den då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Först punkterade han däcken och till sist framrutan, såg du den filmen som jag menade?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den funkar inte för mig ..... jag menar en bil film han ställer sig framför en bil skjuter med pistol på framrutan det händer inget sen snor han den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den funkar inte för mig ..... jag menar en bil film han ställer sig framför en bil skjuter med pistol på framrutan det händer inget sen snor han den! jag menar den där han sniprar en jeep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid din film va ju en reklam film ju!! De va bara ihop klippta bitar från trailarna!! Men kolla vilken film du menar så jag får se då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ok vvi skiter i det där ni har säkert rätt litar på arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Visst är de ett gammalt klipp??? För på en bild skjuter han sönder rutan på en bil!!! Ska slänga upp en länk http://www.gtasajten.com/bild.asp?s=2&Bild...inoff/gs_21.jpg de ser ut som den har krockat men han skjuter sönder rutan här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tack! så mycket ni övertygade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid!! Filmen längst ner på sidan visade ju bara när han sköt sönder två däck på en sedan!! Förstår inte vars du får en Jeep i från!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid!! Filmen längst ner på sidan visade ju bara när han sköt sönder två däck på en sedan!! Förstår inte vars du får en Jeep i från!!! Jag sa näst längst ner! Det är den nyheten som innehåller 7 filmer. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag sa ju att man kunde skjuta sönder rutaorna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag e seg det har jag alltid sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Så grymt kul att skjuta nån genom rutan och sen sno bilen!! Inte som förut när man behövde rycka ut dom (eller kliva in i bilen och sen ut) för att kunna skjuta dom!! Men nu är de bara ett skott genom rutan!! Du kan ju ha sett nåt riktigt gammalt, kanske?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det blir kul att det sitter fler än en människa i vissa bilar...Har ni sett bilden där en gubbe och en tant sitter i samma bil?? Undra hur det blir när man snor den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Visst e det lodigt i gta3 om man sätter sig på andra sidan en vad föraren gör så springer dom ut blir dom rädda eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man kanske kan åka med nån bil?? Man kan ju åka taxi och allt de!! De är störande att de inte går att åka med nån i GTA3 och att de inte går att bara slita ut nån ur bilen som polisen gör typ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts