Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Var brukar ni hänga?? Jag hänger mest i "ghettot" i SSV!! Gillar mest POrtland men där blir man ju skjuten om man lämnar bilen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja..jag brukar också va i Wichita Gardens...kaxar lite med Red Jack`s... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag brukar dö så jag förlorar alla vapen, sedan tar jag en dodo och flyger till Portland där jag samlar på mig vapen som jag hittar i gränder och gator sedan krigar jag mot maffian eller polisen. men jag sparar aldrig efter att jag dött eller åkt fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det kaxigaste gänget är Triaderna...fan blir helt syrak på deras kommentarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Mafian Hatar jag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Mafian Hatar jag....... Ja maffian är jobbigast...men triaderna är kaxiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag hatar Yardies och Diablo!! Dom kommer med sina fjantiga baseballträn medans jag har en M16, SMART!!! Hatar Colombianerna oxå, dom är oxå kaxiga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag hatar Yardies och Diablo!! Dom kommer med sina fjantiga baseballträn medans jag har en M16, SMART!!! Hatar Colombianerna oxå, dom är oxå kaxiga!! Ja men man kan ju inte skjuta när dom slår på en!! Haha vissa Diablos har inte ens Bat kommer och slår en med knytnävarna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har ni tänkt på en sak när man snor en DIABLO stallion hörs det som om dom säger BUT 8-ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De kanske dom gör!! Har inte snot en Diablo stallion så mycke!! Å fy f*n va jag stör mig på att dom tutar på en, även om man ställer en ambulans, polisbil eller brandbil på vägen!! Dom tutar så man blir tokig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Är det inte också tanten som säger My brother is your sister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De e roligt när man snor en bil som en gammal tant sitter i så lyssnar hon på MSX FM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag hatar alla komentarer!! Hoppas dom har fixat till de!! Dom ska ju kunna prata med varandra nu, då ska man köra på dom när dom står och pratar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kan man skjuta igenom rutan i vice...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Japp, man kan skjuta sönder däcken oxå och (såga sönder bildörrar) tror inte så mycke på de du ska oxå kunna slå sönder bilar med baseballträ och köra mc i shoppingcenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 mm... det e coolt! i en film jag såg skjuter han mot rutan men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vilken då?? De är nog när spelet är 50% klart för att jag har läst att de ska gå!! Vi får väl se, men de ska då gå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 mm... det e coolt! i en film jag såg skjuter han mot rutan men inget händer Kolla den här filmen. Edit Det funkar inte, kolla den här sidan, den näst sista nyheten på sidan innehåller en länk till filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 SÅ DÄR JA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men 9:e Oktober, då vare ju långt från klart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts