SAAB Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag har fastnat på det där man ska bära en låda... Varjefall när jag har burit dit den till det stället den ska till så ska ja ju ta bilen och försvinna... Tiden man har på sig vill inte försvinna när ja tagit bilen å lämnat boxen... Ska man göra nåt mer än att lämna boxen??? Uppdraget position ungefär: Vid den stora bron mellan central island och hoboken ön... På parkeringsplatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag har fastnat på det där man ska bära en låda... Varjefall när jag har burit dit den till det stället den ska till så ska ja ju ta bilen och försvinna... Tiden man har på sig vill inte försvinna när ja tagit bilen å lämnat boxen... Ska man göra nåt mer än att lämna boxen??? Uppdraget position ungefär: Vid den stora bron mellan central island och hoboken ön... På parkeringsplatsen... varför inte gå till dörren och få ALLA bilar på det sättet för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 varför inte gå till dörren och få ALLA bilar på det sättet för? Han kanske vill köra uppdragen! Dessutom räknas det där med dörren som ett fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 tänker inte gå till nån dörr å fuska...ska klara de ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 jag hittar inte den där dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 finns det ingen karta över var alla freeride extreme uppdragen finns??? Har för mig att ja såg en förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 finns det ingen karta över var alla freeride extreme uppdragen finns??? Har för mig att ja såg en förut... Har också sett en sån karta förut, men jag minns tyvärr inte på vilken sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 här är kartan...kollade lite i gamla topic och hittade den...Kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 här e kartan Höger klicka på dörren spara sedan vid ditt hem.....O.B.S:det ska finnas en telefonkiosk utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 här e kartan Höger klicka på dörren spara sedan vid ditt hem.....O.B.S:det ska finnas en telefonkiosk utanför. Lol, den där pilen du har gjort pekar på helt fel ställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 hittade en bra karta som hjälper en bra på free ride extreme uppdragen...kommer inte ihåg adressen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Lol, den där pilen du har gjort pekar på helt fel ställe! Aha Då vet jag vart den e.....kunde inte riktigt bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Du måste lägga lådan ordentligt. Då försvinner tiden. Mafia regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 ok...tack för de danil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 16 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2004 Lol, den där pilen du har gjort pekar på helt fel ställe! Aha Då vet jag vart den e.....kunde inte riktigt bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2004 Det här är den absolut bästa FR-FRE kartan till Mafia. Här är inte bara uppdragen utmärkta utan även vilka vägar man ska ta i vissa uppdrag, secrets, parkerade bilar och mycket mer. http://www.strike9.com/file.ashx?path=%5cv...p+NEW-irfan.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MythIc Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Ifall man e på freeride extreme uppdraget som man ska rädda tjejen från havsodjuret hur ska man göra ifall man nu ska skjuta av snöret eller va de är vid händerna på henne hur ska man göra de ifall man inte har några skott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Ifall man e på freeride extreme uppdraget som man ska rädda tjejen från havsodjuret hur ska man göra ifall man nu ska skjuta av snöret eller va de är vid händerna på henne hur ska man göra de ifall man inte har några skott? Trippelpost( )räknas som spam! Skaffa ammo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 Det ligger en magnum på marken vid killen som ger dig det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 11 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2004 bra karta arvid men det står advice on crusander chrom 1.walk thru red gates 2.press c to become normal vad betyder det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts