PatrikS Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Hej jag är ny här. Tänkte höra om någon vet om det finns filer man kan lägga till i Vice city eller i GTA3 så man kan spela Multiplayer. För jag och min kompis har tröttnat väldigt mycket att spela multiplayer på GTA1 Bläää. TACK MVH Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Kolla pinnade tråden längst upp först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Mta Finns till både GTA3 och GTA:Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 a gå in på http://www.mtavc.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts