vigge Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 nån som vill köra nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Hehe svarar la för sent? skulle jag ha sett meddelandet innan så skulle jag kunna spela jaja ska spela lite Renegade nu "RenAlert" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 13 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 Jag tycker att RenAlert blir coolare och coolare kolla här t.ex http://www.renevo.com/forum/showthread.php?threadid=896 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Jag tycker att RenAlert blir coolare och coolare kolla här t.ex http://www.renevo.com/forum/showthread.php?threadid=896 Renegade var ju tänkt att föreställa C&C det första altså. Sedan kom "Recon Bike" från Tiberian Sun och Nu kommer Red Alert. Så varför kan inte nod ta över de "små" k-pist skjutande robotarna från Tiberian Sun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Renegade var ju tänkt att föreställa C&C det första altså. Sedan kom "Recon Bike" från Tiberian Sun och Nu kommer Red Alert. Så varför kan inte nod ta över de "små" k-pist skjutande robotarna från Tiberian Sun. finns ingen Recon Bike i Renegade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 18 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Här har ni Tiberium Sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2003 Här har ni Tiberium Sun mod till Renegade? längtar till den kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 19 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 Japp..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 ska vi lira förresten? kontakta mig isf över MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2003 finns ingen Recon Bike i Renegade? Jo. Det är en Mod precis som Ra2 och TibSun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts