Tedfallkv Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Spelar du Renegade? kanske inte är så populärt spel i sverige men har du det får du inte missa RenAlert =) Red Alert i 3D=) hittade mer bilder här..! http://www.renevo.com/renalert/index.php?c...ent=screenshots Redigerad 4 oktober, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 En bild till=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 HAHA lol vad grymt. synd att man inte har renegade. <Ser RA skivan i skivstället> <Installerar> Gamla minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 har Renegade, började lira det igen för typ fyra dar sen, kör mest online just nu men om man installerar man RenAlert, kommer det fortfarande gå att lira vanliga Renegade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 har renegade men när datorn krashade sist så losa ja mitt save...orkar inte börja om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Japp du kan fortfarande spela vanliga Renegade banorna och det! RenAlert är värt att ladda ner är inte som alla andra moddar denna liknar mer ett expansionpack.. EDIT: OBS:!! har du inte Renegade finns det att köpa för dryga 100 lappen..! Redigerad 4 oktober, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jag har fått renegade nu!!... bara att börja fira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Själv så hade jag inte spelat renegade på 4-5 Månader förens förra veckan då jag började spela det igen.. Det är det roligaste spelet som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 när de var nytt beställde ja de och ja ville inte ha de så ja skickade tillbacks de... men nu e det bland dom roligaste spelen när man inte har losat sitt savegame... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Har man lust kan man titta o deras forum lite=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 får se om jag laddar hem RenAlert sen när jag får BBB, nu orkar jag inte. Någon som vill lira MP nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Ja det vore kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 vad är ditt nick på Renegade då? mitt e vigge89 iaf kontakta mig på MSNM (vigge19@hotmail.com) om du vill köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 vad är ditt nick på Renegade då? mitt e vigge89 iaf kontakta mig på MSNM (vigge19@hotmail.com) om du vill köra Jag skulle nog också kunna köra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 (redigerad) vad är ditt nick på Renegade då? mitt e vigge89 iaf kontakta mig på MSNM (vigge19@hotmail.com) om du vill köra Tedfallkv inte så svårt att komma ihåg addar dig direkt..! Redigerad 9 oktober, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 kan någon av er skapa en server? jag har firewall så jag kan inte, men annars har jag några bra servers som vi kan köra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 9 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Nej tyvärr kan inte det men jag och en kompis ska sätta upp en om 2-3 veckor men vilket server brukar du vara inne på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Nej tyvärr kan inte det men jag och en kompis ska sätta upp en om 2-3 veckor men vilket server brukar du vara inne på?? brukar vara inne på någon av servrarna i GDI Guard Tower i Gamespy har du inte det så har jag några bra server-ip's: bygames.com Renegade 3 (194.117.138.212:4848) HyO2.net Battle Arena (217.172.188.43:4848) TEAMPLAY@1shell (62.146.198.35:9790) < oftast inne på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2003 Det där är faktiskt modifierade Renegade banor. Inget nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 10 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 ingen har sakt att det är ett nytt spel men det är en ny mod till renegade.. som kallas RenAlert allstå Renegade Alert.. "Red Alert" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts