Kung_Jiwer Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Half life2 måste man bara köpa! Grafiken e så grymmt bra och 1:a är nog bra! Om nån har nya pc gamer fattar ni! Det finns filmer där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Half life2 måste man bara köpa! Grafiken e så grymmt bra och 1:a är nog bra! Om nån har nya pc gamer fattar ni! Det finns filmer där Har du inte hittat till den andra HL2 topicen?.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Half life2 måste man bara köpa! Grafiken e så grymmt bra och 1:a är nog bra! Om nån har nya pc gamer fattar ni! Det finns filmer där Dom filmerna har funnits ute på internet ganska länge! Kan skryta lite med att jag har en trailer som är ca 25 minuter lång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Dom filmerna har funnits ute på internet ganska länge! Kan skryta lite med att jag har en trailer som är ca 25 minuter lång! Kan skryta lite med att jag har hela spelet.. Markera den vita texten under.. Skojjade bara! Redigerad 4 oktober, 2003 av _-MadeMaN-_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Som sagt finns det ett flertal Half Life 2 topicar och många är överflödiga, såval denna... Snart får man väl börja skriva "den officiella bla bla topicen" innan, så att inga fler skapas... *låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts