walen Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 nån som vet något program som kan ta screen shots i spel .......som tar screens hela tiden ...så man kan lägga ihop det till en film................geekplayer finns ju till half life.......finns det något liknande program som man kan använda till andra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 nån som vet något program som kan ta screen shots i spel .......som tar screens hela tiden ...så man kan lägga ihop det till en film................geekplayer finns ju till half life.......finns det något liknande program som man kan använda till andra spel? varför ionte bara ta fraps? du kan ladda hemd et här nere FRAPS19A.EXE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) varför ionte bara ta fraps? du kan ladda hemd et här nere ´Fraps är inget vidare tycker jag ,,,vet inte riktigt hur man ska göra med den .....för filmerna blir sanslöst stora och dom blir inte som man vill alltid ....bilden blir sne osv...... men har man ett program som tar bilder.....(finns ju inbyggt i cs) så sätter man ihop dom med videomatch och filmerna blir inte så stora ..tex jag gjorde en CS film på 5min med hyfsad kvalite och musik den tar 150mg ...gör man en med fraps på ca 20 sek utan musik så tar den över 400mg. Redigerad 4 oktober, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 du får ju komprimera filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ´Fraps är inget vidare tycker jag ,,,vet inte riktigt hur man ska göra med den .....för filmerna blir sanslöst stora och dom blir inte som man vill alltid ....bilden blir sne osv...... men har man ett program som tar bilder.....(finns ju inbyggt i cs) så sätter man ihop dom med videomatch och filmerna blir inte så stora ..tex jag gjorde en CS film på 5min med hyfsad kvalite och musik den tar 150mg ...gör man en med fraps på ca 20 sek utan musik så tar den över 400mg. Vadå 150mg ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Han menawr nog "meg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Vadå 150mg ?? Men tänker du med arslet, ma fattar ju vad han menar. 150 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts