darkjak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 sdfh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Vote: Kommer GTA till GC blåser jag skallen av mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! HATAR GC HOPPAS DE INTE KOMMER TILL DE!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! HATAR GC HOPPAS DE INTE KOMMER TILL DE!!!!!!! har dom gjort dig nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Vote: BLÄÄÄ PF2 RÖAKAR FHÄHT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Nja inte PF2 men PS2 GTA ska inte komma till GayCube. Tänk dig att köra med den äckliga kontrollen se den fula grafiken på TV . Förästen så är GC en barn konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 har dom gjort dig nåt Ja, dom existerar! LunCh: Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 hur ful är inte grafiken på ps2!!! den suger hästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
0011 Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 Vote: Kommer GTA till GC blåser jag skallen av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Ja, om vc kommer till leklådan blir jag vilder av mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Vote: null, Jag bryr mig inte, Jag längtar till GTA DP till xbox. Men vad gör det om det kommer till fler konsoler, bara bättre (tycker iaf jag) då kanske det blir ännu fle medlemmar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 snacka om barnslit!!!! BLÅSA SKALLEN AV SIG FÖR ATT MAN INTE FÅR ETT SPEL EXKLUSIVT!!! Varför är ni så envisa med att endast PS2-ägare får skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 snacka om barnslit!!!! BLÅSA SKALLEN AV SIG FÖR ATT MAN INTE FÅR ETT SPEL EXKLUSIVT!!! Varför är ni så envisa med att endast PS2-ägare får skiten??? Jag är emot GTA på konsoler över huvudtaget, det borde vara pc-exklusivt! GTA och GTA2 finns bara på pc, varför skulle dom bryta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag är emot GTA på konsoler över huvudtaget, det borde vara pc-exklusivt! GTA och GTA2 finns bara på pc, varför skulle dom bryta det? GTA och GTA2 finns på Playstation också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag skrev lite fel i mitt förra inlägg. Jag har inget emot GTA på konsoler, men det ska komma ut på pc först! GTA är från grunden ett pc-spel, och då ska inte pc-spelare behöva vänta ett år efter att det släppts på PS2. Fredrico: Jag vet, men det var konverteringar som kom långt senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts