Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Om det kommer finnas bensinmackar som fungerar vad kommer dom då ha för funktion? man tankar ju inte sin bil om man inte behöver. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har sett nån bild nånstans där det va en pay `n spray.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 AA det var ju ett goti gott tecken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Är ni helt vrickade?? Dom menar ju att man bara kan ha ett vapen i handen, ni tror ju att man bara kommer kunna ha ett vapen på lager!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Är ni helt vrickade?? Dom menar ju att man bara kan ha ett vapen i handen, ni tror ju att man bara kommer kunna ha ett vapen på lager!! Inte jag...det var Andreas J:s teori... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Du ska kunna kombinera vapen typ UZI och Python!! Så de menar dom inte alls!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tänkte väll... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Misterwhoopee: Det har jag väl inte sagt heller?? Simon_ume: Var i h**vete har du läst det?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Stoffe vad svamlar du om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Misterwhoopee: Det har jag väl inte sagt heller?? Skriver man "är ni helt vrickade" tolkar jag det som att du menar alla.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har inte skrivit de de är väl ändå stoffe!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Stoffe vad svamlar du om??? ähmm... var har du läst att man ska kunna kombinera vapen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kommer inte ihåg har läst många previews tror de va IGN Insider!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har inte skrivit de de är väl ändå stoffe!!!!! Du börjar gå mig på nerverna... Det var JAG som skrev det där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Du börjar gå mig på nerverna... Det var JAG som skrev det där så där! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De såg så otrevligt ut!! BAJS!! Stoffe du får ta de lite lungt tycker jag!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 man ska bara kunna ha ett stort vapen tex m16 och bara ett mindre tex pistolen eller uzin och ett när strids-vapen tex basebollträt eller katanan. så uppfatta jag det (handelvapen e väll typ ett extra reserv vapen som tex pistolen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vad F**N händer här?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vad F**N händer här?? ....dags för låsning kanske... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Aja, R* har då inte sagt nåt så ingen vet ju, men jag förstod de så att man kan kombinera!! Men de är inte så lång tid kvar så vi får se när de kommer!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts