Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 har nån sett en bild med ett flygbart flygplan på vc? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den 29:de kommer vi nog få se mycke bilder från VC!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 hmm? om någon hinner komma så lång som till ett flygplan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men om hela spelet är upplåst från början tror jag inte de tar så lång tid!! Men vi får nog inte se nåt den 29:nde, kanske 30:nde eller nåt!! Vi får se, men vi lär nog få se ganska mycke!! J*klar vad de snöar nu!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 29:onde tror jag hela USA stannar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 8 November står då inte jag stilla!! Jag kommer kuta till posten som är 800m bort och hämta VC om de inte är hemkörning som de va med Driver 2(skitspel). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tänk om man kan ta sönder hus genom att göra som bin laden och invadera det hus som din fiende bor i och liksom döda honom på det sättet istället för att gå in i huset och nästan bli dödad av hans vakter eftersom man kommer bara att ha ett vapen i taget som jag har förstått det som. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 ett vapen?? Om det va så skulle man ju åtminstone kunna bära med säj granater dom går ju att sätta i midjan... Men jag tror/hoppas inte att det blir så?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag tycker det ska vara som i GTA III! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det vore ju dumt om det var så, jag tycker man ska få bära med sig hela sitt vapenlager annars är det ju inget kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vart står det att man bara kan bära ett vapen?? har inte sett det IaF Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har läst de nånstans, men de är ju inte säkert att de stämmer!! Undra när vi får se bilder på dom 2 andra MC´s som oxå ska vara med (kan vara mer men inte vad vi vet ÄN). Sancez eller nåt heter en, de ska vara två crossar!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Vart står det att man bara kan bära ett vapen?? har inte sett det IaF Det rör säj om vad Andreas J. har uppfattat det som...jag tror man kommer kunna ha som i gtaIII även fast de inte e så verkligt...man orkar ju inte bära ett tjugotal vapen i verkligheten...iaf. inte om en bazocca e inblandad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har oxå läst de!! Eller ett handeld vapen, resten vet jag inte men hur som helst kommer VC vara skit skoj!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det rör säj om vad Andreas J. har uppfattat det som...jag tror man kommer kunna ha som i gtaIII även fast de inte e så verkligt...man orkar ju inte bära ett tjugotal vapen i verkligheten...iaf. inte om en bazocca e inblandad... Pistolen och Uzi:n har man i byxfickorna, Bazookan oxh eldkastaren på ryggen, handgranater och moltovcoctails i jackfickorna, M16 i ena handen och AK47 i andra, Shotgun innanför jackan, baseballträt och snipern hänger man i bältet... men hur sjutton ska man få plats med all ammo?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man får väll springa om kring med en väska.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Snutmupparna kommer ju flyga på en om man visar upp ett vapen!! De är bara att skjuta ihjäl snuten och sen köra fort som bara den med PCJ 600 till en payn´spray!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Om det finns pay`n spray fast den e ju klassisk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De måste ju finnas nåt liknande?! Annars är de ju inge roligt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kommer det säkert göra.. biltvätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts