Arvid Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Alltså jag tycker att det ska heta typ först var utspelar det sej men om det ska heta typ Black hole city. lr nåt... alltså jag har editat nu men jag trodde ni pratade om ett annat spel som några hade gjort för att jag hittade en länk någon stans och då kom jag till en sida där det va några som hade gjort ett spel och då trodde jag det va dom som ville ha ett namn på det. Black Hole City är namnet på en mod till GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2003 GangstaZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 !!! GTA: Ozzy Osbourne ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 Black Hole City är namnet på en mod till GTA... Nu fattar jag inte riktigt gav dom det namnet "black hole city" lr finns det redan en mod som heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 Nu fattar jag inte riktigt gav dom det namnet "black hole city" lr finns det redan en mod som heter det??? Ja det finns en mod till GTA(1) som heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Ja det finns en mod till GTA(1) som heter det. LoL Jag bara kom på nåt jag kanske har sett det och glömt sedan plokade jag fram det från nåt hörn i min tomma hjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts