fablenine Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 fått låna spelet av en kompis, kört det några dagar men har nu fastnat.. efter det att man förliser på douwsen, då skeppet och alla ens tillhörigheter försvunnit, vad ska man göra då? gick in på pirat-tavernan och dödade en gubbe och fick hans stora skepp..har gjort klart alla quests som jag kan, men det är typ black pearl questen och nigel nånting questet kvar.. vad ska jag göra nu?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Kan inte ngn lägga upp en save fil? Skulle gärna uppskatta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 hur långt har du kommit? fan kom vidare nu, och nu ska jag bomba greenbay..nog lätt! det går ju inte! har en liten och en stor båt..får sprängt några av deras kanoner men dom har ju tusen! dom hinner ju bomba sönder mig innan jag ens sprängt hälften! några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) hur långt har du kommit? fan kom vidare nu, och nu ska jag bomba greenbay..nog lätt! det går ju inte! har en liten och en stor båt..får sprängt några av deras kanoner men dom har ju tusen! dom hinner ju bomba sönder mig innan jag ens sprängt hälften! några tips? Du kan väl ladda upp din save fil?PLZ jag vill gärna ha den PLZ Här e iaf mitt skepp Redigerad 4 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 gör det sen, har den inte på den här datorn.. vad är det för skepp då? vilket quest är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 gör det sen, har den inte på den här datorn.. vad är det för skepp då? vilket quest är du på? Jag e på questen nnär man ska "varna" någon "govener" för franska anfallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ok,ganska i början då.. åk till redmond, guvenören... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 ok,ganska i början då.. åk till redmond, guvenören... Aha Tack....Men kan du säga din Msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Alltså när jag jobbar åt en kille så försvinner han bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 kan man köpa skepp på piraterna i caribien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 kan man köpa skepp på piraterna i caribien? Ja det e klart man kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ja det e klart man kan wow! finns det till xbox eller pc? vad kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 wow! finns det till xbox eller pc? vad kostar det? Finns nog till båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 fablenine ska det bli ngn save game?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 vad går spelet ut på??? och är det roligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 vad går spelet ut på??? och är det roligt?? Köp det så får du väl se d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 Köp det så får du väl se d jag tror han vill veta vad det handlar om innan han köper det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2003 jag tror han vill veta vad det handlar om innan han köper det Trodde han mena uppdragen... Det e ett ruskigt bra spel....KÖP DET!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 hmm RUSKIGT bra är det väl inte, men det är ett bra sätt att fördriva tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Har nån sätt filmen Pirates of the caribbean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts