Arman Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Här kommer en liten guide till hur man tar bort viruset MS Blast. 1. Du kan börja med att ladda ner ett gratis anitvirus program. Jag rekommenderar Bullguard. Jag rekommenderar också att antivirusprogrammet ska vara aktiverat hela tiden! 2. Om du vill ta bort själva viruset kan du klicka genom dessa vägar: Den Här Datorn>C:>Windows>System 32... där kommer du hitta msblast.exe och för att ta bort den så måste du göra det även i Papperskorgen, där den hamnar. 3. Om du har en så kallad firewall eller brandvägg som det heter på svenska kan du göra så här (fungerar endast med Windows XP): Tryck CTRL+ALT+DELETE. Sedan klickar du på Processer. Där hittar du msblast.exe. Avsluta MS Blast processen och starta om datorn. Om problemet kvarstår så följ instruktion 1 och 2 istället! Har ni frågor så kontakta mig genom PM eller MSN! PS: Skulle vara bra om ni pinnade den här också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Det finns ett prog på norton som tar bort de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 jag har aldrig haft virus tur nog men jag har varit nära på at få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) fick det aldrig! ps://... fniss! Redigerad 1 september, 2010 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 fick det aldrig! ps://... fniss! fick?... man kan fortfarande få det grannen fick det förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) fick?... man kan fortfarande få det grannen fick det förra veckan förlåt då..... har aldrig fått det.... duger det? Redigerad 4 oktober, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Min kompis fick Msblaster 3 gånger igår, under 45 min!! Jag trodde inte att det var så vanligt längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 förlåt då..... har aldrig fått det.... duger det? vill bara tillägga att den här smileyn " " som kalle använder ganska ofta är ju inte sur, även om d kan uppfattas så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) vill bara tillägga att den här smileyn " " som kalle använder ganska ofta är ju inte sur, även om d kan uppfattas så... tycker att '' '' smilesen betyder ''så det så!'' eller ''bara så du vet!) på ett elakt sätt Redigerad 4 oktober, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 tycker att '' '' smilesen betyder ''så det så!'' på ett elakt sätt Håller med om att den betyder "så det så!", men inte på ett elakt sätt. Offtopicvarning @ Denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Håller med om att den betyder "så det så!", men inte på ett elakt sätt. Offtopicvarning @ Denna topic kk..... jag ger upp... förlåt.,... no more offtopic nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Tycker att den är väldigt nonchalant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 http://ninthgate.mine.nu/~kaller/bpa2/albums/fest/stopsubject.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 tycker det är typ: jag har rätt, sådet så, du ska inte yttra dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts