Arman Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Här kommer en liten guide till hur man tar bort viruset MS Blast. 1. Du kan börja med att ladda ner ett gratis anitvirus program. Jag rekommenderar Bullguard. Jag rekommenderar också att antivirusprogrammet ska vara aktiverat hela tiden! 2. Om du vill ta bort själva viruset kan du klicka genom dessa vägar: Den Här Datorn>C:>Windows>System 32... där kommer du hitta msblast.exe och för att ta bort den så högerklickar du bara på filen och väljer Ta bort 3. Om du har en så kallad firewall eller brandvägg som det heter på svenska kan du göra så här (fungerar endast med Windows XP): Tryck CTRL+ALT+DELETE. Sedan klickar du på Processer. Där hittar du msblast.exe. Avsluta MS Blast processen och starta om datorn. Om problemet kvarstår så följ instruktion 1 och 2 istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Oj då... blev visst en topic för mycket... Ta bort den här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Finns massa sådana guider, men ändå bra...bättre än inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Eller så laddar man helt enkelt ner msblastremover.exe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 det lättaste är nog bigbears Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Här kommer en liten guide till hur man tar bort viruset MS Blast. 1. Du kan börja med att ladda ner ett gratis anitvirus program. Jag rekommenderar Bullguard. Jag rekommenderar också att antivirusprogrammet ska vara aktiverat hela tiden! 2. Om du vill ta bort själva viruset kan du klicka genom dessa vägar: Den Här Datorn>C:>Windows>System 32... där kommer du hitta msblast.exe och för att ta bort den så högerklickar du bara på filen och väljer Ta bort 3. Om du har en så kallad firewall eller brandvägg som det heter på svenska kan du göra så här (fungerar endast med Windows XP): Tryck CTRL+ALT+DELETE. Sedan klickar du på Processer. Där hittar du msblast.exe. Avsluta MS Blast processen och starta om datorn. Om problemet kvarstår så följ instruktion 1 och 2 istället! Ehrm... Lite... Sent...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Ehrm... Lite... Sent...? Det var det första jag också tänkte när jag såg topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Ehrm... Lite... Sent...? Ehrm...sent? Det finns ju fortfarande folk som drabbas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Ehrm... Lite... Sent...? för helve*e det kan aldrig bli försent för ett virus....tänk lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 (redigerad) för helve*e det kan aldrig bli försent för ett virus....tänk lite Det är faktiskt så här att jag tycker man ska använda patchen från Microsoft om man inte har gjort det än är man ju nästan lika dum i skallen som du Redigerad 5 oktober, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 (redigerad) Det är faktiskt så här att jag tycker du borde använda patchen från Microsoft om man inte har gjort det än är man ju nästan lika dum i skallen som du Jag har f*n haft den patchen före DIG iaf Redigerad 5 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts