_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Helikopter det finns väll inte i GTA nu skojar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Helikopter det finns väll inte i GTA nu skojar du! Han snackar om GTA3 och helikoptern finns visst i GTA1 men man måste ladda ner en mod så man får tillgång till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Polishelekoptern!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jaha är lite seg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men om du ställer en bil utanför ena tunneln och kliver upp och försöker hoppa in i tunneln så går inte de!! Så här gjorde jag: Går upp mot bergväggen kastar en gullig liten granat för att få bort alla koner och skit tar min fina nysnodda Cheetah tar sats och kör rätt in i en osynlig vägg man blir förbannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har aldrig fått bort konerna men ska försöka nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det går att få bort dom men väggen är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De går ju att skjuta igenom den här "tunnel testers at work" skylten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Den e inte solid det e synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Se upp när ni kastar granaterna för om ni träffar den osynliga väggen studsar de tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De där med att dom nämner på radio om Carser city: Dom säger "nearby carser city" i nåt sammanhang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De där med att dom nämner på radio om Carser city: Dom säger "nearby carser city" i nåt sammanhang vilken radiokanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Lips eller Chatterbox tror jag??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De är reklam!! Kanske pet over night .com eller nåt sånt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De är reklam!! Kanske pet over night .com eller nåt sånt!! Fan jag hatar verkligen reklamen för pogo the monkey HATAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Hatar all reklam!! Ska höra vad de är reklam för, återkommer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Fan jag hatar verkligen reklamen för pogo the monkey HATAR!!! Pogothemonkey.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det finns många såna sidor, det finns petsovernight.com också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Pogothemonkey.com Hatar honom oxå...fan vad jag stör mig på den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Om R* la ner lika mycke tid på spelen som på hemsidorna skulle spelen vara ännu bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts