*kiid* Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har någon av er kommit till carser city? Man kommer dit när man har hittat alla hiden pakages och alla uniqe jumps och alla uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 En medlem vid namn Fulodum snackade om det nå`n gång...då trodde alla det var bullshit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Carser City finns inte, tro mig. Vart skulle modellerna ligga?? Kanske om någon gör en mod, men inte annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har inte sett ett PISS ifrån lögn staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Carser City = Ghost town Jag har aldrig fattat varför man en gång kallat det "Carser City", det har spridit sig som virus på andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 hmm... dom nämner carser city på radion.. men fattar inte vem som kom på namnen över huvudtaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nu kommer jag in på nåt annat!! Kan de inte vara så att om man varvar GTA3 på hundra % så låses tunnlarna upp (som tydligen leder till Ghost town)??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tror nog inte det ge mig en bild så fort någon gör det så tror jag de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nä de va väl i tunneln som Darkel skulle vara?? (uttjatat ämne) fast tunnlarna leder väl oxå till ghost town...ja jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja ibörjan kanske det var tänkt så.... en del säger att man kan li SPIDERMAn om man tar en Banshee en röd ställer den i sitt garage och slår in en kod... så hoppar man högre men det e säkert bara skit snack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Om man flyger bakom berget kan man se att tunneln tar slut efter svängen och krockar man med den är den inte solid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men om du ställer en bil utanför ena tunneln och kliver upp och försöker hoppa in i tunneln så går inte de!! Har oxå försökt ta mig upp till observatoriet men de gick ju inte heller så bra!! Men dit måste man flyga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Det finns ju en osynlig vägg också...bland bergen i Cedar Grove.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag brukar flyga upp till dolnad (DONNE) som jag kallar han hans byggnad brukar jag softa på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag brukar flyga upp till dolnad (DONNE) som jag kallar han hans byggnad brukar jag softa på... använder du nåt dodo-fusk för jag lyckas aldrig komma så högt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Neej men det e svårt använd Rhino för att komma upp till donne lättare att flyga rakt upp tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men om du ställer en bil utanför ena tunneln och kliver upp och försöker hoppa in i tunneln så går inte de!! Har oxå försökt ta mig upp till observatoriet men de gick ju inte heller så bra!! Men dit måste man flyga! Ja de e dåligt..sprängde bort blokeringen med en granat och körde rakt in i den osynliga väggen...Marken vid observatoriet är väll inte solid vad jag vet så du blir nog bara förbannad om du lyckas komma upp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Slarvigt av rockstar att inte göra alla hus solida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Slarvigt av rockstar att inte göra alla hus solida... Ja de e de...som jag sa nån gång tidagare flög en helekopter rakt igenom ett hus en gång...och när jag skulle hoppa på en ramp i Hepurn Height`s så kom jag in med bilen inannför huset.... Då kunde man inte komma ut på nått annat sätt en självmord (tre granater...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 I GTA2 har dom slarvat ordentligt med multiplayern, man kan hitta multiplyers och extralife:s lite här och var trots att de inte har nån funktion i mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts