Deever Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Tänkte börja med den ädla konsten att bygga egna GTA-banor men förstår mig inte riktigt på M1(som jag hört ska vara bättre än JUnktion 25). Någon som känner till en guide(helst på svenska) som man kan ladda hem? bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 Nej, tyvärr inte men testa och sök på google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2004 När jag försöker starta M1 får jag upp ett felmeddelande där det står "Det gick inte att skapa ett tomt dokument". Jag antar att du lyckats få igång programmet så du kanske vet i vilken mapp man ska lägga DLL-filerna som programmet behöver? Har testat att lägga dem i samma mapp som exe-filen men det funkar inte då heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts