PsychoSweden Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 jag får inte mitt till att fungera. jag ladda ner steam (cs 1.6) o då kom det me (DoD) jag kommer in i spelet. väljer server. den börjar tänka. sen.... inget tills "conection time to long" (eller va de nu står) har provat ett par gåner men de blir samma sak var gång. o jag tycker det é dumt o ladda ner de igen när jag fick me de i steam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Kör det genom ASE istället, steam är puckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 jaha, vad é ASE??? (all seeing eye???) man hittar inte många servrar där. jag kommer in men sen hängde det sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag kan spela nu!! någon som vill spela D0D?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 jaha, vad é ASE??? (all seeing eye???) man hittar inte många servrar där. jag kommer in men sen hängde det sig... Ja All Seing Eye. Det finns ganska många servrar. Men inte så in i helvete många som på CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 när jag ska stara så står det att mitt dod har blivit moddat men det har dett inte (förutom cs då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 jag hitta typ 3 st servrar. jag kom in på en. men när den sen skulle byta bana så blev det timed out igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts