Jodan Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Welcome! Här är GTAsajten's Inofficiella DoD Topic. Här får ni diskutera allt som har med Day Of Defeat att göra. - Era erfarenheter av spelet. - Claner - Maps - Bästa/sämsta Klassen - Servrar. osv osv osv. - + massa annat, bara att prata på. men för allas trivsel, håll er till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Har inte lirat DoD på ett år.. får väl ta och börja igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Länge sen man körde de, då tyckte jag de va helt värdelöst. Man kanske ska ladda ner de igen imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 vad gör man på spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Det är en nadra världkriget mod till half-life. Jag lirade dod asmycket förut men det var nästan ett år sen nu. Vi hade clan och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag lirade som sniper i SS- Nordland. En av sveriges/danmarks bästa dodclaner Saknar dom gamla lirarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag lirade som sniper i SS- Nordland. En av sveriges/danmarks bästa dodclaner Saknar dom gamla lirarna. ohhh j*vlar det menar du inte? vill gärna ha half-life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Köp eller *"ANKA" ner de då... =) kostar typ bara 149 kr eller nått. Jo de menar jag. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 har spelat dod en del på lan, men på public suger det, alla lama jävlar som inte vet vad man ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) har spelat dod en del på lan, men på public suger det, alla lama jävlar som inte vet vad man ska göra... hehe, jo men de suger på LAN med, alla e så dåliga Och public kan vara skojj ibland, om man kör TP med nån och snckar i ventrilo. Men vissa är helt störda, ska tKa i spawn och jävlas. kutar runt och bara yrar, de e segt. De är tur man ahr dig KalleR Redigerad 3 oktober, 2003 av Jodan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) hehe, jo men de suger på LAN med, alla e så dåliga Och public kan vara skojj ibland, om man kör TP med nån och snckar i ventrilo. Men vissa är helt störda, ska tKa i spawn och jävlas. kutar runt och bara yrar, de e segt. De är tur man ahr dig KalleR öhmm...jag fattar inte vad det står Redigerad 3 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 öhmm...jag fattar inte vad det står ehh? , Ok då tycker ajg du borde uppsöka en optiker såp han får kolla så allt stämmer i dina kalsonger för du kasnke inte kan bli gravid. vilket leder till sterilitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 ehh? , Ok då tycker ajg du borde uppsöka en optiker såp han får kolla så allt stämmer i dina kalsonger för du kasnke inte kan bli gravid. vilket leder till sterilitet. öhhh?sjukt?Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 öhhh?sjukt?Ja? jag tyckte de var lite mer sjukt att inte du fattade vad som stod. allt var klar text förutom nått ensataka slarvstavfel. och du fattar inte texten? du ska ha smisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Laddade hem det någon gång för länge sen, men jag fick det aldrig att fungera så jag avinstallerade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Vi kanske kan spela lite imorn? .. Vart j*vligt sugen på DoD nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag kan avra med om ni liarar 3.0 för 1.0 är så f*kking tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag kan avra med om ni liarar 3.0 för 1.0 är så f*kking tråkigt Vad e det för skillnad påp 1.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Vad e det för skillnad påp 1.0? ALLT! FFS hatar 1.0 det förstörde DoD. Det nya siktet är itne lika fungernade och effektivt som det förra. Vapnena har förlorat sin charm. Sen har dem lagt till nya helt onödiga vapen och FUCKING jävla bazooka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 ALLT! FFS hatar 1.0 det förstörde DoD. Det nya siktet är itne lika fungernade och effektivt som det förra. Vapnena har förlorat sin charm. Sen har dem lagt till nya helt onödiga vapen och FUCKING jävla bazooka. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts