henrikpersson69 Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Hur många % kan man få innan man går in i den rosa markören på hotellet? Jag skulle tippa på en 40% eller nåt.. Är själv uppe i 25%, nån som provat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 EErggh... va? Skulle man få 40% på det första uppdraget? Då skulle spelet vara ganska kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Vilket hotell man kan väl gör det me en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 1% eller nått, eller vad menar du egentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
henrikpersson69 Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag menar att man tar alla paket, rapage, RC köper alla save ställen osv.. Och man gör detta innan själva uppdragen börjar (alltså innan man går in i den rosa markören på hotellet, det första save stället).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag menar att man tar alla paket, rapage, RC köper alla save ställen osv.. Och man gör detta innan själva uppdragen börjar (alltså innan man går in i den rosa markören på hotellet, det första save stället).. henrikpersson69@Ja du menar så.....och du får 35-40 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Man kan inte ta alla Paket, inte alla Rampages, inte alla Unique Stunts, inte alla RC uppdrag, inte alla Saveställen. En del är över på andra ön... Och saveställen, en del är företag, man kan inte köpa företag från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Man kan inte ta alla Paket, inte alla Rampages, inte alla Unique Stunts, inte alla RC uppdrag, inte alla Saveställen. En del är över på andra ön... Och saveställen, en del är företag, man kan inte köpa företag från början. fusk koder min käre scraw fusk koder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Man kan visst komma till andra ön utan att göra uppdrag, finns flertalet knep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Man kan visst komma till andra ön utan att göra uppdrag, finns flertalet knep ja man kan gå ut på en bro och hoppas ner på en båt t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
henrikpersson69 Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Det är fyra hopp jag inte klarar att få: Det hoppet längst upp till vänster, det första hoppet med som man gör i uppdraget med strålkastarn, de två i hamnen ( har provat att få med en mc på en båt).. Det går ej heller att köra vigilant uppdrag på västra sidan.. man måste över till östra för att det ska funka.. Några tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
henrikpersson69 Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Nu är jag uppe i 42% och har bara taxi körningen kvar så jag landar nog på 43% sen tror jag inte det går att få mer.. Jag har kvar fyra hopp ( vid marinan + två på strålkastar uppdraget), tips om att få dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Nu är jag uppe i 42% och har bara taxi körningen kvar så jag landar nog på 43% sen tror jag inte det går att få mer.. Jag har kvar fyra hopp ( vid marinan + två på strålkastar uppdraget), tips om att få dom? Hoppen i strålkastaruppdraget kan du inte få nu, du måste göra det uppdraget först. Tror jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts