Jacker Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Jag tror att de flesta meddlemar här inte är aktiva för att de inte fattar engelska så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Tror nog inte Invision tillåter det... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Tror nog inte Invision tillåter det... eller? tillåter vad? svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 Njjaaeeee... Skulle se lite muppigt ut, som guardian sa... VOTE: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2003 tillåter vad? svenska? Ja... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2003 @ Arman: Jo, det gör det... Jag kommer ihåg första gångerna jag postade, då klickade jag på report knappen och rapporterade tråden För jag orkade inte läsa på knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts