LunCh Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Är det bara jag som är intesserad av True Crime på forumet? Om inte så tycker jag att vi kan sammala lite info här tills spelet släpps Senaste nytt Har hittat nåra trailers på http://files.worthplaying.com/files/module...ownload&cid=113 Ni kan även kolla på denna sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 jag har den och de är sk*t kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 jag har den och de är sk*t kul VA? Hur då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 jag har den och de är sk*t kul Det släpps ju i November vilken konsoll har du det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 har förbokat det, så jag sitter och räknar dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Har hört att det inte ska vara så bra, iaf enligt level7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts