Pollmannen Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jo... jag (arman) hade tänkt att börja med Film! igen. Till er som inte vet vad Film! är kan jag berätta. Film! är en post som visar veckans bästa filmer på TV. Man kan även diskuttera och debbatera om filmerna. Tycker du att Film! ska postas varje vecka igen? PS: Varför jag gör en poll är för att jag inte vill göra onödiga poster varje vecka om ingen bryr sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 varför inget ''nej''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Vote: Nja (nej?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Oj då glömde visst...! Kör bara med null vote: nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Ja jag gillade det eftersom annars missar jag alla bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 RESULTAT: Ja! Verkligen! [58.82%] Nja... [29.41%] Vet inte... [11.76%] Va? (läs post) [ 0 ] Alltså blir det en ny version av Film! Ska börja göra en design och tabell. *POLL CLOSED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 RESULTAT: Ja! Verkligen! [58.82%] Nja... [29.41%] Vet inte... [11.76%] Va? (läs post) [ 0 ] Alltså blir det en ny version av Film! Ska börja göra en design och tabell. *POLL CLOSED* Du vet ju inte vilka som skulle ha röstat "nej" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 Oj då glömde visst...! Kör bara med null vote: nej! movie misstake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts