bosse_bildoktor Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jag behöver screens på leone maffian, jag har inte spelet installerat längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Installera det då. Ett knäckande spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Har vc och orkar inte köpa gta III ? kan du ge mig screens snälla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Har vc och orkar inte köpa gta III ? kan du ge mig screens snälla ? Hur vet du då vad dom heter.. om du inte orkat läsa någon guide förståss. Men varför vill du ha en bild på precis just maffian?.. Luktar lite maffia wannabe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 finns en bild på gtasajten ( Grand Theft Auto 3 -> Karaktärer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Har spelat det förr men formaterat. Ska ha det för att modda om en fotgängare i gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Framifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 TAAACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Och en bakifrån om du vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Ska ha det för att modda om en fotgängare i gta vc Så du ska rita av bilden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Så du ska rita av bilden eller? Han ska väl ha den för att göra ett skin efter. Så han ser hur den ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Vore det inte bättre med TXD:n då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 3 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Vet du vad den heter så tar jag den gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Vore det inte bättre med TXD:n då? Nej dom i VC har ju inte samma TXD och det kanske är lite svårt att måla av ett skin. Fast det går nog att klippa och klstra. Redigerad 4 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts