Jocken Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Hur gör man egentligen en rörlig .gif bild? Vilka program använder man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Hur gör man egentligen en rörlig .gif bild? Vilka program använder man? hmm.. hade ett... hmm vad hette det nu.. Ulead GIF Animator 5.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Image Ready (följer med PS) är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Image Ready (följer med PS) är bra... Jag fattar inget av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag fattar inget av det. ja ... i början va det svårt.. men sen när man fattade vad man gkorde fel (en mycket liten sak) så blev det lätt! ps:\ gjorde min sig i IR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts