Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Undra om bilen stängs av när man kliver ur den?! De är en sak jag har stört mig på i GTA 3!! Och hoppas polisen lägger ut spikmattor när dom har jagat en ett tag, och dom kan ju börja laga andra personer i spelet så de är inte bara en själv som är utsatt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag skulle hjälpa snutarna att ta fast andra bovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Störde mig också på att bilen stod på tomgång i garaget... Så jag hoppas att dom ändrar på de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Undra om bilen stängs av när man kliver ur den?! De är en sak jag har stört mig på i GTA 3!! Och hoppas polisen lägger ut spikmattor när dom har jagat en ett tag, och dom kan ju börja laga andra personer i spelet så de är inte bara en själv som är utsatt!! det har ju stått på nyheterna att de kommer jaga andra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nähä, äru riktigt säker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har sett det IaF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag skrev ju att dom kommer att jaga andra!!! Varför började alla tjafsa om de nu då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag skrev ju att dom kommer att jaga andra!!! Varför började alla tjafsa om de nu då??? Det du kallar tjafs är ganska vanligt här på forumet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jag tippsade ju bra om att det fanns i nyheterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Har ni sett att tommy har olika färger och att hans kläder blir smutsiga ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 han byter tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts