Zane Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 aohh efter att jag har haft min sida öppen i 2 månader så har jag inte förrens nu haft nåt innehåll i den sidan ska handla om spel och ha ett IPB forum ---- spel spelfusk spelmodding och så allmänt intressanta nyheter ---- jag söker nu efter medhjälpare/admins - php kunniga eller nån som vet ett bra script till att lista upp listor med tex fusk i - och medlemmar så klart om du redan har en sida om spel pm:a mig och skriv om du vill bygga ihop den med min och göra nåt stort sida nargh.com icke öppnad portal på uppbyggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 portalen...har du gjort den själv eller har du tankat den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 aohh efter att jag har haft min sida öppen i 2 månader så har jag inte förrens nu haft nåt innehåll i den sidan ska handla om spel och ha ett IPB forum ---- spel spelfusk spelmodding och så allmänt intressanta nyheter ---- jag söker nu efter medhjälpare/admins - php kunniga eller nån som vet ett bra script till att lista upp listor med tex fusk i - och medlemmar så klart om du redan har en sida om spel pm:a mig och skriv om du vill bygga ihop den med min och göra nåt stort sida nargh.com icke öppnad portal på uppbyggnad Jag skulle kunna ställa upp som admin/medhjälpare !! Har du msn? Isf adda mig på Chrille112@hotmail.com Eller pm:a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jag skulle kunna ställa upp som admin/medhjälpare !! Har du msn? Isf adda mig på Chrille112@hotmail.com Eller pm:a mig Vad gör man då om man är Medhjälpare?.. annars skulle jag kunna va det..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 ahh få tag på bra nyheter skicka in fusk eller vara aktiv i forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 ahh få tag på bra nyheter skicka in fusk eller vara aktiv i forumet Kanske Nyhets skribent?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Kan bli medarbetare.. vill hålla på i fusk/guider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Kan också hålla mig vid fusk/nyheter .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 ok vad kul visst börja med att regga er psst hinner inte göra mycke förräns fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 kan bli admin ska regestrera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jag är webmastern och grundaren av arma[N] Technologies Corporation MSN: jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jag är webmastern och grundaren av arma[N] Technologies Corporation MSN: jayleno88@hotmail.com du har verkligen valt rätt whotell.. den där suger! 1. använd ett annat whotell 2. helst utan popuprutor.. då får du fler besökare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Jag är webmastern och grundaren av arma[N] Technologies Corporation MSN: jayleno88@hotmail.com Jag tycker du e ganska kul... Du tror ju att du har ett eget företag och allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag tycker du e ganska kul... Du tror ju att du har ett eget företag och allt Hehehe, typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) vad menar du med PHP-kodare? Är inte din sida redan färdig? Annars kan jag hjälp till lite, kan lite om PHP (fixa fram scripts kan jag iaf, plus att jag har gjort en egen PHP-sida) Annars så jag kan också Flash Skulle också kunna vara admin eller något Mail: vigge19@hotmail.com Hemsida (gammal, den nya försvann när min dator krashade): http://www.vigge.vze.com Redigerad 3 oktober, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts