Jocken Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Söker en snabb host som är villig att ge mer än 40mb i utrymme. Självklart går det bra med "spray" liknande sidor, men känner ni till någon privatperson eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Ninthgate... Freewebs.com gsmalbin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Om du ska ha en host till VCC så hostar GTAgaming gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Tänkte på dom också, Gtagaming alltså. @Visa: Gsmalbin hostar mig redan, och har gjort det länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Så su ska bytta host? Varför GSM är väll bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Sa jag att jag ville byta, eller? Behöver host för lite filmer bara, med snabb uppkoppling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Hur kan jag skaffa så att jag kan hosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Hur kan jag skaffa så att jag kan hosta? ladda hem ett webbserverpaket, som tex Apache. sedan om du ska ha PHP eller MySQL eller något så får du ladda ner de för sig, om du inte tankar ett helt paket som innehåller allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 eller installera IIS ( asp ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 http://www.hotscripts.com/PHP/Software_and...Kits/index.html Redo-att-starta-servers (plug&play ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts