vr98olli Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Han körde väl furhjuling? Hur fan kör han egentligen om han välter en fyrhjuling inne på en trädgård!? Nog för att jag kört på två hjul med en ute på skogsvägar men det ska la va en konstig trädgård för att man ska välta så lätt!(eller så körde han snabbt! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Hur fan kör han egentligen om han välter en fyrhjuling inne på en trädgård!? Nog för att jag kört på två hjul med en ute på skogsvägar men det ska la va en konstig trädgård för att man ska välta så lätt!(eller så körde han snabbt! ) Han kanske var påverkad av något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Hur fan kör han egentligen om han välter en fyrhjuling inne på en trädgård!? Nog för att jag kört på två hjul med en ute på skogsvägar men det ska la va en konstig trädgård för att man ska välta så lätt!(eller så körde han snabbt! ) håller med! det är fan i mig omöjligt att välta en fyrhjuling! det är ju lättare att välta med skoter.. men men, ozzy är ju ozzy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 det stod ju att det var ''ojämnheter och lera'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 jag gav upp hoppet när han ställde in globen. Jag tror fan inte han kommer klara det i februari heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 Såg en dokumentär om han för ett tag sen. dom brukar ju slänga upp låtsas fladdermös, men så hade en i publiken kastat upp en redig och han bet i den hela läkar teamet kom in! de var rätt längesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts