MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 lol han äter alltid buritos Jepp han e burrito-mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Ozzy är bra. Fast han är bättre i Black sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Han är lika bra i både Sabbath och som solo . Jag kanske ska på konserten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Läste i aftonbladet idag (vanliga tidningen) att Ozzy har fått en misstänkt hjärtattack Finns även på Aftonbladet.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Läste i aftonbladet idag (vanliga tidningen) att Ozzy har fått en misstänkt hjärtattack Finns även på Aftonbladet.se det gör inge om han dör jag saknar inte honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Det skulle inte göra något om du la ner din stödiga attityd !! Ingen skulle sakna den !* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) det gör inge om han dör jag saknar inte honom även fast du inte gillar honom så ere där lite fräckt som att ja skulle säga åt dig det gör inget om du dör för mig.. skulle inte du bli lite lessen då fast du e ju rätt schysst men men .. tänk efter lite han e ju fan den bästa artisten fast egentligen ja tror inte ozzy bryr sig om en pöjk här i sverige skulle säga det men ändå fast man bet aldrig han kanske finns här bland oss på gtasajten *EDIT Det här blev lite konstigt det ja skrev lite töntigt faktist kanske e en tönt Redigerad 3 oktober, 2003 av Antonetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Det skulle inte göra något om du la ner din stödiga attityd !! Ingen skulle sakna den !* de är bäst att han inte muckar med dig, för då karate du down him nej, men ozzy är bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 de är bäst att han inte muckar med dig, för då karate du down him nej, men ozzy är bra tycker jag! Ozzy= The prince of darknesses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2003 även fast du inte gillar honom så ere där lite fräckt som att ja skulle säga åt dig det gör inget om du dör för mig.. skulle inte du bli lite lessen då fast du e ju rätt schysst men men .. tänk efter lite han e ju fan den bästa artisten fast egentligen ja tror inte ozzy bryr sig om en pöjk här i sverige skulle säga det men ändå fast man bet aldrig han kanske finns här bland oss på gtasajten *EDIT Det här blev lite konstigt det ja skrev lite töntigt faktist kanske e en tönt öhhh?skrev du fel för jag fattar inte...och jag bryr mig inte om du säger det för du e bara en person på internet jag inte bryr mig om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 öhhh?skrev du fel för jag fattar inte...och jag bryr mig inte om du säger det för du e bara en person på internet jag inte bryr mig om... nu tror ja att de blir bråk! så jag tycker vi återvänder till ämnet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2003 F*n att Osbournes går på TV4+ kariya: Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 S¨g någon avsnittet idag på MTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Ozzy har brutit nacken! Ni har nog hört det! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Ozzy har brutit nacken! Ni har nog hört det! :'( Han körde väl furhjuling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Han körde väl furhjuling? Japp, han ramlade av Fyrhjulingen, men Aftonbladet skrev att han bröt den i en Motorcyckel olycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Japp, han ramlade av Fyrhjulingen, men Aftonbladet skrev att han bröt den i en Motorcyckel olycka. men det skrev ju aftonbladet.. vem f*n tror på aftonbladet.. dem hittar ju på allt möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Nu är tillståndet Såhär för honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 "Han är fortfarande så dålig att läkarna inte vet om han kommer att bli fullt återställd." Hoppas han blir bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 13 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2003 Jo, hoppas det jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts