Jacker Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 (redigerad) Japp! Detta är en Ozzy tråd för alla som gillar honom Själv tycker jag Ozzy rockar! Han har så jävla bra röst och det var en del till att Black Sabbath blev så stora. Jag tycker att han i Sabbath och som solo är bra. Hans bästa låtar är utan tvekan Desire, I Don't Know, No More Tears, Crazy Train i Black Sabbath tycker jag om N.I.B, Paranoid, Children Of The Grave, Sabbath Bloody Sabbath o.s.v. Ska se på Osbournes i kväll Nu har jag inte tid att skriva mer.... Redigerad 1 oktober, 2003 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Som artist är han en gud! Som person är han vidrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Bark at the moon lätt grymmast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Bark at the moon lätt grymmast! Mm, fett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Jag ska på Ozzy i stockholm.. någon mer som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Jag ska på Ozzy i stockholm.. någon mer som ska dit? ska du dit där med några kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 ska du dit där med några kompisar Japp japp.. fan vad jag längtar..!! ... Längtar mer för varje dag som går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Japp japp.. fan vad jag längtar..!! ... Längtar mer för varje dag som går.. jag pm:sar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 jag pm:sar dig Om vaddå ? ...Lyssnar på Crazy Train.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 HAN E FAN MIN FAVVO ARTIST!!!!! han e ju bara för grymm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 kollade någon på avsnitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Ska se på Osbournes i kväll Lätt att jag också ska Kariya: Det börjar 22.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Han är förjävligt bra! Länge leve Ozzy! Ska nog på Ozzykonserten med min syrra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Någon som såg avsnittet igår ?? Fy fan vad skön han är ? Någon som räknade hur måpnga Bouritto han åt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Tycker att han var bättrei black sabbath, det bästa ar... boots någonting... hmm.. andra bra fårn BS är Bloody Sabbath Bloody :'( han kommer jui att dö tillslut, det är ändåså otroligt att han har överlevt det han har gått igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 :'( han kommer jui att dö tillslut, det är ändåså otroligt att han har överlevt det han har gått igenom. Vad har han gått igenom då? Han är inte su bra och han knarkar fan jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 droger, sprit, cigarreter! han har lagts in på sjukhus för att ha knarket m.m. och att man blir så gammal som han är nu och har gått igenom det han har gort är INTE vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Gillar mest att bara kolla på serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 han e ju bara föööööör grym i black sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Någon som såg avsnittet igår ?? Fy fan vad skön han är ? Någon som räknade hur måpnga Bouritto han åt ? lol han äter alltid buritos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts