Pico Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 (redigerad) Warez landet Spel Snacka om att ladda hem spel här Forum Led by: Nicke, Tommy Visste inte ni att warez är förbjudet på Invisionfree? Och den som har skrivit beskrivningar på alla forumen skriver som en kratta! Redigerad 1 oktober, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Men va' fan är det med dig? Käften din sura jävel! Du skriver ju bara skit i allas trådar!!! ja men vad tjänar de till att göra yttligare ett forum liknande GTASAJTENS? Känss rätt onödigt. Får man inte ha egna åsikter? sen om du ser mig som en sur människa, träffa mig först innan du dömmer ut mig efter nåra posts? Föresten så anser jag att dom posts jag postat har varit jävligt vettiga till skillnad från dessa topicar. Ursäkta om jag har lite vettigare åsikter än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 (redigerad) Ok, sluta bråka! Ni som vill är hjärtligt välkomna att regga sig här! Redigerad 1 oktober, 2003 av Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Hallå trögo? WAREZ ÄR FÖRBJUDET PÅ INVISIONFREE! Vilken del av det är det ni inte fattar? Ta bort den sektionen annars riskerar ni att hamna i blåsväder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 (redigerad) Jag vet ett annat forum som hade liknande grejer för sig. Inte nu längre på Invisionfree i alla fall. Redigerad 1 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Jag vet ett annat forum som hade liknande grejer för sig. Inte nu längre på Invisionfree i alla fall. Nicke ska ändra det! Oroa er inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 ja men vad tjänar de till att göra yttligare ett forum liknande GTASAJTENS? Känss rätt onödigt. Får man inte ha egna åsikter? sen om du ser mig som en sur människa, träffa mig först innan du dömmer ut mig efter nåra posts? Föresten så anser jag att dom posts jag postat har varit jävligt vettiga till skillnad från dessa topicar. Ursäkta om jag har lite vettigare åsikter än dig. Vettigare åsikter än mig? Va fan menar du med det då? Har jag sagt att den här topicen är vettig? Jag säger att du inte behöver skriva en massa skit i allas topicar, och om du inte tycker att det här inlägget är bra så skit i det, själv tycker jag inte att dina inlägg är så "jävligt vettiga"!!! Själv gör jag aldrig topicar eftersom att sånna som dig alltid kommer och ska klaga och förstöra. Men du är värst! Och det är klart att man får ha egna åsikter... Och min åsikt är att du är sur (tycker jag i alla fall!!!) och förstör stämmningen i massa trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Vettigare åsikter än mig? Va fan menar du med det då? Har jag sagt att den här topicen är vettig? Jag säger att du inte behöver skriva en massa skit i allas topicar, och om du inte tycker att det här inlägget är bra så skit i det, själv tycker jag inte att dina inlägg är så "jävligt vettiga"!!! Själv gör jag aldrig topicar eftersom att sånna som dig alltid kommer och ska klaga och förstöra. Men du är värst! Och det är klart att man får ha egna åsikter... Och min åsikt är att du är sur (tycker jag i alla fall!!!) och förstör stämmningen i massa trådar! Varenda jäkla tråd jag gör börjar nu några bråka. Och Jodan är nästan alltid en av dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Varför försöka göra ett till GTA forum? räcker inte detta? SÅÅÅ ONÖDIGT! Du kan ju enbart bara hålla KÄFTEN!!!! Du tror du e så Bra Men du allmänt tjurig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 (redigerad) Warez landet Spel Snacka om att ladda hem spel här Forum Led by: Nicke, Tommy Visste inte ni att warez är förbjudet på Invisionfree? Och den som har skrivit beskrivningar på alla forumen skriver som en kratta! Får man ha p*rr på forumet då? Redigerad 1 oktober, 2003 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 its war! http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/forum/html/emoticons/tank.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 its war! http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/forum/html/emoticons/tank.gif Hehe men jocken får man ha p*rr på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Gtasajten? Vcc? Trådens-skapares forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Gtasajten? Vcc? Trådens-skapares forum? Om man INTE får ha p*rr på forumet Kan ju Skribb glömma att han får ha sitt För han har p*rr på sitt forum Där snckar dom om downloads(kanske inte nu men förut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Klart man får ha porr, det är bara i japan det är förbjudet Men warez är ju en annan sak, men jag tror inte Invision kan ha koll på alla forum ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Klart man får ha porr, det är bara i japan det är förbjudet Men warez är ju en annan sak, men jag tror inte Invision kan ha koll på alla forum ändå... Aha ok inte för att jag har tänkt att lägga till det men jag tänkte på skribbs forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Aha ok inte för att jag har tänkt att lägga till det men jag tänkte på skribbs forum Ja, det är sant! Dom snackar skitmycket warez där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Nej inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Nej inte där. Nej Nej......tror du att du vet ngt??jag va typ medlem 44 där och när jag var där fanns det f*n så mkt wareZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Nej Nej......tror du att du vet ngt??jag va typ medlem 44 där och när jag var där fanns det f*n så mkt wareZ Hehe! Ok, lugna dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts