GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) Det är en Mauri M4A1 va? Om den är köpt på Hobbex så kostar den väl 2995? Redigerad 4 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Det är en Mauri M4A1 va? Om den är köpt på Hobbex så kostar den väl 2995? Ja jag fick den i present(innan jag fyllde år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 är en mp5a3 fjäderdriven värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 är en mp5a3 fjäderdriven värt att köpa? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Jag har 1 minipicka av modellen colt(fjäderdriven) och 1 sigsauer p226.a(fjäderdriven) och en p226.a som e gasdriven o skjuter c.a 300 fps och sen har jag en revolver som drivs på lufttryck... Sen har jag en fjäderdriven sniper av modellen HFC L85A1 som skjuter hela 325 FSP ! (gör ont) sen har jag en mp5.a som oxå gör ganska ont(fjäderdriven) o sen den sista är en ellektrisk mini steyr aug(bateridriven me fjäder) e p226:an (gas drivna) bra varifrån har du köpt den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ja den e bra... Jag köpte den på....vet inte va det heter men det ligger mitt emot silvan i västerås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Kan slå vad om att ingen här som är under 18 år har vapenlicens för soft air guns! Kanske ska anmäla er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 LoL ! Det e så dåligt att det e 18 år på softairguns när balongskjutare skjuter 29218337586 GGR HÅRDARE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 LoL ! Det e så dåligt att det e 18 år på softairguns när balongskjutare skjuter 29218337586 GGR HÅRDARE ! Håller med, men lag är lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ja...lag e lag Men jag har faktiskt en softairgun som det e 15års gräns på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Håller med, men lag är lag! Nu råkar det vara så att det inte finns någon lag. Det finns en gräns, det är inte det samma som lag. För att inneha vapen av typen airsoft krävs det ingen licens, därav är det inte olagligt för omyndig person att ineha eller skjuta med ett sådant vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 5 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 jag har en fråga!t.e.x på combat zone så står det ibland hopup:fixerad och ibland hopup:fast betyder det samma sak eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 svara PLZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Det beror på vapenlagen. Skillnaden mellan en airsoft och en slangbella är att soften har en kula i omloppsbana laddat och klar för att skjutas, men det har inte en slangbella utan man måste spänna upp den varje gång man ska skjuta. Jag beundrar dig GTA3_freak. Du är väldigt bildad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jag beundrar dig GTA3_freak. Du är väldigt bildad! Hehe.. jo, GTA3 freak verkar ha en och annan hjärncell på rätt ställe under kalufsen.. Dock måste jag påpeka att det inte finns någon "omloppsbana" i en pistol, däremot ett lopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 jag har en fråga!t.e.x på combat zone så står det ibland hopup:fixerad och ibland hopup:fast betyder det samma sak eller? Hmm.. konstigt.. det måste vara så att det inte är en kille (el. tjej) som har ansvar för infon som skrivs om airsoft vapen. "Fast" har vi ju i svenskan i direkt led från latinets "Fix" som betyder samma sak. Om de syftar på olika hop-up system så är det felskrivet, eftersom det betyder, som du själv sa, samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 (redigerad) Ingen som tycker jag är bildad? :'( Redigerad 6 oktober, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Jodå Curly.. du har ju träskpaddan Yoda som avatar, kan inte betyda annat än att du är bildad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 6 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 Ingen som tycker jag är bildad? :'( du!den mest bildade person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 6 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2003 den e el-driven kostar väll runt 4000:- www.combatzone.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts