Karatemorfar Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Varför inte trimma pistolerna ?? Så det går fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Om man ska vara värst ska man ju ha en Toy-Tec Vulcan M-134 Minigun. 6000 skott/minut, uj uj uj. Nä.. om man skall va helt klart värst så skall man ha en Tank skala 1:1 (som skjuter vanliga BB-kulor och som är springloaded).. vilken respect man skulle fått alltså.. ojojoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 du sa AEG va menas??? e lite trög idag :"> . Air Electric Gun Curly: Lite synd ändå. El Gato: Seriöst....lol!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 hos oss gick typ soft air guns ut för ett år sen .....då tyckte all det e roligt...nu tycker alla att moppe e roligt.. då borde ja komma me min cross dit oj ja kanske skryter lite mycke om min corss :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) Curly: Lite synd ändå. Vi skulle väl inte direkt köra mot varandra, så spela roll @ Gurglande Gurgel, ja jag har digitalkamera... Var inte en av bilderna fin? Edit: Är inte: http://www.home.no/display/MP5.jpg fin? Redigerad 3 oktober, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 jo men ba tänkte om ja kan se tyå från någon annan vinkel eller nått. men ja tror ja faktist ska köpa den. några kulor som följer me eller ska ja köpa dom själv? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag har liksom redan sålt mina kulor :"> (Inga sexuella skämt nu tack ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag har liksom redan sålt mina kulor :"> (Inga sexuella skämt nu tack ) vad e det för kulor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 vad e det för kulor? Jo, en av de viktigaste sakerna man använder inom airsoft är kulorna () titta här Eller pratade du om något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jo, en av de viktigaste sakerna man använder inom airsoft är kulorna () titta här Eller pratade du om något annat? nej på soft air gun kulor....tänkte på om det va hop up system då måste man väl ha vita??jag har gula iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Vi skulle väl inte direkt köra mot varandra, så spela roll Nej jag vet men det är ju lite tråkigt ändå. Aja. Mafia_king: No offence men vilken n00b du e på airsoft. Det spelar ju ingen roll vilken färg dom är utan hur mycket dom väger. Bara för att Hobbex säljer 20 g kulor som är vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Kulorna får vara i vilken färg de vill Kulor som man köper i Turkiet, Grekland osv. brukar vara gröna, blåa, röda och liknande. 0,12g kulor brukar oftast vara gula. 0,20> kulor brukar oftast vara vita, men som sagt det finns ingen måste färg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Nej jag vet men det är ju lite tråkigt ändå. Aja. Mafia_king: No offence men vilken n00b du e på airsoft. Det spelar ju ingen roll vilken färg dom är utan hur mycket dom väger. Bara för att Hobbex säljer 20 g kulor som är vita. ja jag e har precis fått en :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag har 0,30g järnKULOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag har 0,30g järnKULOR AJ, dig skulle jag aldrig lattja krig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Varför inte trimma pistolerna ?? Så det går fort trimmar man en fjäderdriven så håller den typ en kvart... har provat, men den kvarten gick den hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 ja jag e har precis fått en :"> hurudan har du fått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 trimmar man en fjäderdriven så håller den typ en kvart... har provat, men den kvarten gick den hårt! I så fall så trimmar du jävligt dåligt! Har trimmat mina springers hur mycket som helst och dom fungerar fortfarande efter alla år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 hurudan har du fått? en sån här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 en sån här... wow e den eldriven?i såfall hur mycket kosta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts