Micke = GTA GALEN Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 haha ! men vi brukar ha sk** roliga krig uppe i skogen HAHA glömmer aldrig bort det...när vi körde krig 40 ST ! ... så kommer jag me min gasdrivna och snipern o mp5an (tungt) o då såg jag doms min ---> o sen sa dom OH SHIT ! o sen kuta dom iväg MUAHAHAHA ! jag e värst i västerås tror jag (me airsoftguns) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Har ett luftgevär, råka skjuta en mås en gång, typ 1m åvanför mig stackars mås och då vi stod på min bygga i stuga, så satt det en fågel långt ute på våran flyt brygga, då sköt en kopis dit bort, och träffa fågelt, den ramlade ner i vattnet, fast det flög iveäg sen startars sparv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Om man skjuter på djur med luftgevär (eller soft air gun för den delen) så visar man prov på att man absolut inte är mogen eller ansvarsfull nog för att ha en sån sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 (redigerad) Om man skjuter på djur med luftgevär (eller soft air gun för den delen) så visar man prov på att man absolut inte är mogen eller ansvarsfull nog för att ha en sån sak! Jag håller med totalt. Jag skjuter inget levande ting med min soft, förutom kanske en mördarsnigel nån gång. Och mina kompisar så klart. Redigerad 2 oktober, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 jupp de e ju regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 är till salu?? va ska du ha typ??? 600:- + frakt... @ Galna micke: du är nog knappast värst i Västerås med airsoft. Du har bara springers och en mini elektrisk Finns folk som har lagt ner 50.000:- på "soft air guns" och kringutrustning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 @ Galna micke: du är nog knappast värst i Västerås med airsoft. Du har bara springers och en mini elektrisk Finns folk som har lagt ner 50.000:- på "soft air guns" och kringutrustning... De gasdrivna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 De gasdrivna då? Hade han en sån också Ska man vara någonting i närheten värst i stan så måste man ha en AEG (1:1 skalig eldriven) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2003 Om man ska vara värst ska man ju ha en Toy-Tec Vulcan M-134 Minigun. 6000 skott/minut, uj uj uj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Då ska man ha fet ammo budget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 600:- + frakt... okey. får funder men tror nej . e ju inte direkt 18 men ändå kansek ska köpa nån annan gång eller önska mig til jul eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 okey. får funder men tror nej . e ju inte direkt 18 men ändå kansek ska köpa nån annan gång eller önska mig til jul eller nått Komigen nu Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Curly ska du lägga ner med Airsoft eller ska du satsa på typ en AEG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 600 . några frågor. e den hel funkar den??? ser den miffad ut ( asså ser den typ ut som en riktig)?? vill ha de för ska typ göra film. o kan ja lita på dig?? var boru vicken stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Såklart den ser riktig ut!! Det gör ju typ alla. Ville du ha en med tre böjda pipor som va neongrön eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 (redigerad) nej men asså har sett några miffade o såg inte så bra på den där bilden. men de skulle vara rätt skyst me böjda pipor me neongrön färg . du sa AEG va menas??? e lite trög idag :"> . EDIT!!!!! culy du har ingen digital kamera eller nått som du kan ta kort med så får ja se hur den ser ut. Redigerad 3 oktober, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 hos oss gick typ soft air guns ut för ett år sen .....då tyckte all det e roligt...nu tycker alla att moppe e roligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 @ GTA3 freak: Japp, ska lägga ner med airsoft, mp5'an har bara legat och samlat damm i hyllan på senaste tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 De ska ju sluta göra Soft Air Guns så de ser ut som värkliga vapen ! De ska vara gröna, röda blå etc !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 3 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2003 Jag har en Hardball 2, mini M16 och en uzi smg. Hade också en MP5 men den gick sönder. Också vill jag ha en M-4 och en AK47 för 4000 tusen styck, men jag tänker aldrig köpa dom, för det första är det en jävla massa pengar och för det andra så (som endel säger) tröttnar man väldigt fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts