Erik HK Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Håller på med en 760.... har kommit ganska långt... Är kanske klar om en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 najs hoppas den blir bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Nice, får hoppas att den blir läcker, hur nu man kan göra en snygg volvo är iofs ett mysterium =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Duuuuktig ponke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Nice, får hoppas att den blir läcker, hur nu man kan göra en snygg volvo är iofs ett mysterium =) Haha! W0rd! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Håller på med en 760.... har kommit ganska långt... Är kanske klar om en vecka... nått screen på hur den ser ut just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Haha! W0rd! Hahaha! fan... du hann före mig haha... enligt mig så är igentligen volvo = traktor... eller gubbaräser. Fast de finns ju undantag http://www.tgr.illuvatar.nu/images/volvo343.1.JPG muhahaha... fassans gamla komips som hade denna bil... Ingen som e intresserad av att modelera denne? Har tyvärr inga blueprints. Säg va ni tycker om bilen... Ja tycker den ser skitgrym ut, men "volvo fanatiker" tycker att ja inte har nått inanför skallbenet när ja visade den på ett väldigt känt bilforum... Då ble ja sur o idiotförklarade dom som töntar som inte såg skillnad på saab o lamborghini... Då sa en kille från örkelljunga att han skulle komma o hälsa på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 1 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 nått screen på hur den ser ut just nu? jaaa, här http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/volvo_volvo_volvo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Jävlar! Satan va grym model! Kommer den bara finnas till GTA vc eller kan du tänka dig o lägga in den i ett annat spel också? Vore skitgrymt o ha de i F1 99.02 cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 jaaa, här http://upl.mine.nu/uplfolders/upload8/volvo_volvo_volvo.jpg Men kom ihåg din "deal" med gtz? Och kan du inte göra en kombi också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 hur går det? längtar som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 FY F*N Va snyggt!!!!!! längtar 100% , när den är färdig, kan jag få göra en polis version av den då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 FY F*N Va snyggt!!!!!! längtar 100% , när den är färdig, kan jag få göra en polis version av den då?? Wowow! @ HemuleN: Det hoppas jag verkligen @ ErikHK: När blir den klar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Fattar inte hur du kan göra såååå grymma prylar i zmodeller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Komigen nu, "jåba" på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 lol! ja! De va ett tag sen vi fick se nya screens tycker ja... "hint hint" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 Det var det faktiskt, Erik H!!! Jobba, jobba, jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 yeah, äntligen en volvo. GJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 11 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jag har inte gjort så mycket på den på länge.... Det är så jobbigt att göra inredning...... Men har börjat på den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2003 jag har inte gjort så mycket på den på länge.... Det är så jobbigt att göra inredning...... Men har börjat på den igen! Yippie! Äntligare en vettig moddare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts