_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Hmm? vilken bana första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Hmm? vilken bana första? San Andreas andra delan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Om du har GTA1 så testa gärna mina mods som finns att ladda ner från min GTA-sajt. GTA1-mods som jag har gjort: *Startbil=pansarvagn. *Startbil=Helikopter. *Båtar som man kan köra själv. *Svensk text i fyra första uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid jag testade ju din båt mod den funkade perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid jag testade ju din båt mod den funkade perfekt! Under lovet och praon när jag e ledig tre veckor från skolan ska jag försöka göra min GTA1-bana. Lite av vad min GTA1-bana kommer innehålla om jag lyckas lära mig mission.ini lite bättre: *Det kommer vara en liten men detaljerad ö mitt ute i havet. *Vice City texturer. *Man kommer jobba åt Tony Filentio. *Minst 3 uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Kommer bli kul när modden e färdig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Arvid jag måste testa din bana isåfall!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 jag har haft alla..nu har jag bara gta3 installerat..1:an suger, 2:an nästan lika sketet, london: lite bättre GTA3: det bästa hitils..men det bästa kommer nog vara VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 Jag tycker london e det tråkigaste i serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 14 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2002 vice city är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2002 Jag tycker london e det tråkigaste i serien... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2002 vice city är bäst! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts