Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 GTA, GTA London, GTa2, och gtaIII...japp allihopp i min ägo!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 GTA, GTA London, GTa2, och gtaIII...japp allihopp i min ägo!!! Har haft 1:an och London men nu har jag bara 2:an och 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 I gta london kan man ju köra Austin Powers "Jug Swinger" och James Bomb (Bond) i den kunde man få in polisradion.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jag har 1,2,3 inte london... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jag har 1,2,3 inte london... London är rätt trist...jag gillar London för det jag skrev innan och att man kan skjuta med tankern efter att man klarat Kill Frenzyn...Synd att dom inte lagt ner så mycket jobb på musiken...radiokanalerna är ju som mest 6 min. långa och som minst 1 min 53 sekunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja tycker dom ska göra London i 3D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nån som vet vad som händer om man klarar alla Kill Frenzys på en bana i gta?? Har hört rykten om att man får en massa lådor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Lådor med vapen i då eller? har ingen en karta vart alla kill frenZys är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Lådor med vapen i då eller? har ingen en karta vart alla kill frenZys är? Känns lite fuskigt med karta för det... Har hittat elva Kill Frenzys av tolv i San Andreas...hittar nog aldrig den tolfte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag har bara GTA 3 nu!!!=Bäst Men jag har haft 1,2 skulle endå inte spela dom gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har du hittat en kill frenZy på ett tak och i en bil?..(Ska jag säga vad jag och några polare brukar göra vi kör MP på 5st datorer sen San Andreas och där det är som orange mark och stängsel runt där det står massa bilar där har vi Turkisk bil handel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tror jag har hittat alla bil Kill Frenzys....En i Monsterbugèn två stycken Modelbils...Och en Jesusbuss...troligen en vapen killfrenzy som saknas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja tycker dom ska göra London i 3D the getaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Saknar bara gta london Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Nån som vet vad som händer om man klarar alla Kill Frenzys på en bana i gta?? Har hört rykten om att man får en massa lådor.... Det är mig du har hört dom ryktena ifrån eller hur? Jag har två bevis som tyder på att man får en bonus när man klarat alla kill frenzys i San Andreas. Det första är att det finns koder i mission.ini som placerar ut omkring 10 lådor på ett tak vid Central Market om man gör något. Och i english.fxt finns det ett meddelande i stil med "Congratulations, you completed all the Kill Frenzys. Collect your price at Central Market." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja just det...dina rykten... Fan att jag inte hittar sista kill frenzy`n.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Har ni tänkt på att redan i gta så var El Burro i fajt med The Yakuza...Man skulle ju spränga Yakuzaz limousiner i ett av hans uppdrag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 yakuza finns inte i GTA1, i så fall heter dom nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 yakuza finns inte i GTA1, i så fall heter dom nåt annat. Gör dom inte?? Vad jag har sett säger El Burro "The Yakuza have crossed the line blablabla..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Du hade rätt, här är fyra rader ur english.fxt: [2065]The water torture succeeded. The last bomb is in a Yakuza limousine in Sunview. [2067]Nice limo. Now put it back before the Yakuza come looking for it. [2300]The Yakuza have crossed the line! They have taken a shipment on it's way to one of my factories. [2309]Go an' kill the rest of those Yakuza! I wan' their cohones on a big pointy stick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts