the_fredde Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 tjaaa,,,,jag undra om jag ska köpa vc till dator.....o om jag vill ha multi theft auto måste jag då ha gta vc till datorn??? för det verkar skit grymt! (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 intressant topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Japp det är vart att köpa VC! Gör det! Och ja, du måste ha VC för att spela MTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Men har du det till ps2 är det väll lite onödigt att slösa bort 400 för MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 intressant topic ord visst är Vice City köpvärt, med alla dessa moddar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts