Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 Hej jag har problem med uppdraget demolition man! Det är så j*vla svårt att flyga helikoptern! :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 ändra kontrollerna till att du ändrar höjd med w och s och styr med pilarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy_12_ Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det är det lääääääääääätaste uppdraget som finns ha ha ha ha ha looooooooooser Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 29 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2003 det är det lääääääääääätaste uppdraget som finns ha ha ha ha ha looooooooooser Ett ord: Attityd. Jag hade också problem med det uppdraget, men efter lite träning gick det. Tips: om du använder numpaden till att stiga osv. så håll i nian hela tiden när du kör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 NawID du o jag tycks ha jobbat oss genom VC på samma sätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacob_Henriksson_Gta Skrivet 30 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Ett ord: Attityd. Jag hade också problem med det uppdraget, men efter lite träning gick det. Tips: om du använder numpaden till att stiga osv. så håll i nian hela tiden när du kör. Okej..Tack för hjälpen!!.. Och till jimmy_12_ jag spelar för att ha kul..Frågar för att jag inte kan..Och klarar det om jag kan o.s.v Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 det är det lääääääääääätaste uppdraget som finns ha ha ha ha ha looooooooooser Du, med den attityden blir du inte långvarig här pysen! Ändra eller dra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy_12_ Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 evry body are loooooossser förutom mig då ha ha hah aha lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 evry body are loooooossser förutom mig då ha ha hah aha lol Snälla Hultan! Banna Jimmy_12, han vill bara spamma ner forumet och förolämpa folk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Snälla Hultan! Banna Jimmy_12, han vill bara spamma ner forumet och förolämpa folk! Nåt borde göras iaf tycker jag, kanske inte bann då men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 BANNA BANNA BANNA BANNA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 BANNA BANNA BANNA BANNA Haha, något hetsig?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2003 Tråden blir låst.. tack vare jimmy.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 JIMMY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2003 Det här får han iaf en till varning för... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts