_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Å den här dagen vill jag inte uppleva igen denna vänte tid e glad när det e över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men de är ju inte så länge kvar!! Är ju ledig i 8 dagar efter den här veckan, sen är de bara Tisadg, Onsdag,Torsdag och sen blire spela av!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 ee det är första NOVEMBER nästa fredag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De måste ju vara de!! För jag har kollat almenackan och 8 november är en fradag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 De måste ju vara de!! För jag har kollat almenackan och 8 november är en fradag!!! Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ok vilken lättnad för den dagen jag trodde skulle vi ha Disco.. vilken lättnad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag skiter på mig om dom skjuter upp det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jag tänker stämma dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 jag tänker stämma dom då För ärekränkning då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Dom håller ju på att trycka de så dom kan bara inte skjuta upp de!! Då springer jag till R* och snor en VC kopia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Jag sammlar ihop HellsAngels dom får 10 milj av mig om dom skjuter R*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Dum idé då kan dom ej göra nåt GTA VC på Dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 har ni hört om mc kriget i Umeå, en kille har blivit skjuten och en sprängd (min brorsa såg de), man ska höra med dom om dom kan vara lite "snälla" med R*, fast inte röra dom som gör spelen för dom är gudar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Haha ..... Nu längtar jag ennnnnnnnnnnu mer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men dom kommer nog inte skjuta upp de när dom trycker upp exemplar nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tror inte jag heller... då skulle faansen bli besvikna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts