don_salvatore87 Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Det är den 8:e November och ni har fått GTA Vice City, Ni kommer hem efter inköpet......kastar er i soffan efter att ha startat PS2:an och spelet ni väntat på.............ni sitter och dreglar (skämtar bara) Introt startar.......blodtrycket och hjärtrytmen höjs........svetten kommer.........sekunderna känns som dagar och slutligen får ni fria händer......ni får börja spela!!!!! Och nu kommer frågan: Vilken bil tänker ni ha som "egen bil/MC" i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Jag kommer få hjärtattak när jag ska börja spela!! J*vlar va jag längtar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 PCJ-600 såklart! Jag kommer nog ha mycket kul med den. Tyvärr så har man dock inte så bra skydd när man sitter på den... jämför med en bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jallar Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Bil: Mercedes W123(admiral) MC:PJC-600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Ja, krokar du med PCJ 600 kommer du att flyga och kanske slå ihjäl dig!! men de ska ändå bli kul, man får ju undvika att krocka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 20 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2002 Stretch här...är lite snobbig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Pcj-600 Lungt ska bli kul att slå sönder MC gängets MC`S så kommer dom ut med brass knuckles och jagar en f**n vad kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tänk ba asså Man kommer hem från affärn setter igång Playstation 2:och spelar Fi F**n va kul!!!! LÄNGTAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man kommer hem åker och hämtar GTA... i Nyköping.... pallar hem det snabbaste jag kan lägger mig i sängen och njuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tänk att slå sönder en lyxbil som kommer längs gatan!! Man kommer hem från skolan, börjar klaga på att man har ont i halsen och börjar ägga!! De kommer ut en Fredag och jag ska på dop på Söndagen efter , jag missar en hel fin dag av spelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Man ska säga att man e sjuk och SKOLKA! för ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Självklart ska man göra de!! Är de VC så förstår nog nästan läraren oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Ja kommer polaren hem till en och säger läraren var sjuk idag så bor man granne med läraren smyger fram tittar in i fönstret och där sitter han och spelar det kan ni gissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Självklart längtar man efter Vice City men jag drägglar inte ut all min saliv...De märks att ni e otåliga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Men de här är ett spel man har väntat på sen man varvade GTA3!! De ska bli så jäkla kul!! Om läraren skulle sitta och spela skulle jag börja skratta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Mmm... tror alla gta fans e otåliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 *dreglar och hugger mot folk* e det normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 *dreglar och hugger mot folk* e det normalt? Ja vet inte..men de e normalt att stava dreglar me två g och ä.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Tror inte det.. dreglar kan va normalt men inte hugga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 21 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2002 Om du längtar efter VC är de normalt!! Har börjat ta efter nu så jag kör på människor och slår ner dom och är allmänt busig!! De ska bli så grymt kul, kommer gråta när jag sätter mig och spelar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts